Jump to content
Sign in to follow this  
Marshall

Cerere Moderator Marshall

Recommended Posts

Doresc accesul de Moderator pentru a avea funcția de ban. Nu am intenția de a o folosi în abuz. Sunt studentă, am ocazia de a fi online la ore la care alți admini nu pot fi online. Perioade de inactivitate pot includie sesiunea, de 2 ori pe an, la distanțe mari. Doresc această funcție, chit că nu am orele necesare, doar ca să am posibilitatea de a oferi altor playeri un joc lipsit de codați. 

contra... not enough hours played on server

• Like 1

@CatWoman I know, I am sorry about that. Am vrut, totuși, să încerc. Dacă nu, ar fi de apreciat ca un admin să își facă timp să intre pe server, dacă este posibil!

Moderator fără ore e puțin cam improbabil, însă sunt Pro administrator, așa poți să le iei IP-ul, să le dai slay, kick, etc, mai pe scurt îi vei îndepărta.

• Like 2

@lit Mulțumesc! Sunt dispusă să încerc și așa! :)

@Marshall, te rog sa nu’ti mai dai reply la propria cerere.

Legat de acces, trebuie sa incepi de jos ca toata lumea. Cu timpul vine si upgrade’ul, dupa ce te faci cunoscuta.

• Like 2

Contra. Nu ai destule ore pe server. Plus de asta, moderator e cam mult... 

• Like 1
  • Thanks 1

Pro

• Thanks 1

Contra.... n ai ore....

• Thanks 1

:))) pro Administrators

Toti am inceput de jos si consider ca nu ar trebui sa se faca diferente doar pentru ca esti fata, dar chiar si asa, nu sunt prea multi admini activi pe server, asa ca sunt PRO Administrator cel mult... Daca vei fi activa si vei demonstra ca iti meriti gradul cu siguranta va veni si UP-ul. Iti doresc multa bafta!

• Thanks 1

Pro slot ,  nu ai ore pentru alt grad ! Sincer nu tin cont ca ești fata sau ca ești băiat ! Dacă vrei ceva cu adevărat obții ! Cum ai ajuns de la Helper la God , o poți face și acum ! Succes !

• Thanks 1

Pro slot.

• Thanks 1

Contra . Nu ai orele necesare .